NOLL UPPDATERING

har inte bloggat någonting idag, bara ett snabbt inlägg på morgonen.
sprutan gick super, bättre än vad jag trodde. har sprutskräck..
sedan vid nio kom jag till skolan, det var lungt i skolan, inga konstigheter.
efter det så gick jag hem och åt lite mat och sedan körde mamma mig till golfen.
när jag kom hem där ifrån var kl runt sju och då åt vi.
nu sitter jag bara här och kollar lite bloggar och äter frukt.
imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi får en till läxa så ska nog plugga lite..
annars är alla andra läxor gjorda!
om en stund ska jag släppa datorn och kolla lite tv.
och sedan väntar sängen på mig!
ska försöka gå ut och ta lite bilder någon dag, som senare ska komma upp på bloggen.
jag har redan jättemånga bilder på kameran redan men har inte lust och ork att ta mig tid att ladda in dom på datorn bara..
det var lite om min dag.
vi hörs imorgon!
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0