EN DAG I STAN OCH PÅ FOTBOLLSPLANEN

för en stund sen kom jag hem efter en underbar dag.
efter skolan åkte jag in till stan, jag mötte upp filippa och vi gick och åt lunch på viskan.
kycklingsallad och loka, min favvo.
men iallafall, efter det gick vi lite i stan och kikade, efter det tog jag bussen hem sedan vid 7 åkte vi till ryda för att min bror spelade match.
så det har vart en grym dag.
imorgon har vi studiedag, hur härligt som helst.
jag ska vara med min pappa hela dagen, för han drar till stockholm senare på kvällen.
vid 4 ska jag hämta en kompis och sedan vid 5 åker jag och tränar.
efter det följer jag förmodligen med julia hem en stund.
men jag kommer att göra ett inlägg på morgonen iallafall.
med det här inlägget säger jag godnatt, sov gott och dröm sött!
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0