20.30

åhh, det går bara inte och blogga på vardagar. antigen är jag med kompisar eller så pluggar jag.. men ska värkligen försöka nu. skolan har varit ganska lungn, efter skolan så gick jag hem och plugga och sen var jag med en kompis.
imorgon ska jag nog inte göra något specielt, jag och pappa ska nog ta en sväng bort till hemma hos oss i sandared och kika lite, ska köpa ett par calou träskor!
men det blir nog bättre bloggning imorgon, det är bara så att när jag inte är hemma har jag inte möljighet till en dator och då kan jag inte heller blogga..
men imorgon ska jag ju förmodligen vara hemma och då ska jag nog göra ett eller flera inlägg, om det inte blir andra planer..
vi hörs imorgon!
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0