TISDAG

idag har jag varit sjuk.
jag har bara legat i soffan hela dagen, ätit lite och bara tagit det lungt.
imorgon går jag nog till skolan om jag inte blir sämmre.
måste bara säga en grej, guuuuuud vilket underbart väder det var idag.
lite synd bara att jag har varit sjuk och inte kunnat gå ut.
men imorgon så..
hoppas bara att de är lika fint väder då.
funderar starkt på att ta en tripp till staden i morgon, ska fråga någon utav mina brudar om du vill åka med en stund.
startade ju frågestunden idag, så det är bara till att fråga på. svarar som sakt på fredag.
har bara haft en pippitröja och mjukisar idag, så det kommer igen outfit idag, men imon kommer det.
men ni får fortsätta och njuta av den härliga dagen, så hörs vi senare ikväll.
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0