SVAREN!

♥fint att ha på sig till våren?
svar: jadu.. jag gillar ju väldigt enkla outfiter men, ett par palladium/converse, ett par tighta jeans, en fin blus och en "ridjacka"
♥favorit affär?
svar: jolina, faith, modefabriken och jutaboden.
♥fin färg på kläder?
svar: jag gillar gammelrosa väldigt mycket!

♥mest inspirerande bloggen?
svar: det finns väldigt många. men en jag gillar väldigt mycket är filippa, äääälskar hennes kläder!

♥läser du kissies.se?
svar: ja.. de gör jag faktist. men gillar verkligen inte henne som person måste jag säga..

♥om du var en annan person för en dag, vem skulle det vara?
svar: någon i Victoria's Secret Fashion Show, skulle vara sjukt coolt.

♥hur ser en perfekt dag ut för dig?
svar: ligga på stranden och bara ta det lungt, och dricka goda drinkar. eller varför inte en shoppingdag;)

♥topp 5 favoritbloggar?
svar: filippasarachloehanna, ellen
♥cola/fanta?
svar: cola.

♥brunett/blondin?
svar: båda.

♥lång/kort?
svar: båda.

♥fotboll/dans?
svar: båda.
♥favoritplagg?
svar: kommer i ett annat inlägg!
tack för frågorna!
/L♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Vinnaren kommer upp kl.20.00! Chicka in och se om det är du som har vunnit veckans blogg! kram

2011-03-14 @ 19:45:45
URL: http://tildaahanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0