MÅNDAG

dagen har varit jättelugn.
inte mycket läxor denna veckan. så himla skönt, då kan jag äntligen ägna lite mer tid till mina nära och kära.
imorgon ska jag nog plugga lite och sedan får jag se vad som händer.
kanske åker in till staden en sväng och kikar lite i affärerna!
ikväll klockan 20.00 avslutas veckans blogg, och då har jag också dragit en vinnare, spännande.
efter det tror jag nog att jag ska starta upp en liten frågestund. vad sägs om det?
fick inte upp dagens idag, för precis när jag skulle ta bilderna så dog kameran..
aja, jag kan säga lite smått va jag hade på mig.
♥ pippitröja-HOLEBROOK-BALDERS HAGE
♥ tights-LAGER 157
väldigt enkelt.
men ni får ha det bra, så hörs vi lite senare.
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0