18.25

jag har inte tagit några bilder idag heller!
på söndag åker jag och min mamma upp till stockholm och stannar där tills på tisdag!
vi ska shoppa och äta gott och ha det allmänt mysigt.
jag ska ta kort på allt jag har köpt, och outfiters ska ni med få.
men dom kommer upp på onsdagen eller helgen efter denna.
jag kommer förmodligen göra ett inlägg per dag, om allt går som det ska med min iphone!
för jag är inte direkt så teknisk, men vi hoppas på det bästa.
men idag har jag tagit det lungt, kl 13.00 då mamma kom hem åkte vi till knalleland en sväng.
jag fick inte med mig något hem, eftersom stockholm väntar.
men där imot hitta jag mina älskade nike lunarglide+ 2 på rean(!!)
dom har kostat 1300 och nu fanns dom för 600.
när jag såg dom kännde jag redan att dom var mina!
jag sätte på mig ena skon, och blev så arg att ni vet inte vad!
dom var försmååååå.
det var storlek 36 och jag ska ha 36.5, att 5 mm kan göra sån skillnad!
sånt gör mig så arg!
men om det är någon annan som är ute efter dom i storlek 36, så skynda er till stadium i knalleland!
det fanns bara ett par kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0