förlåt

förlåt,förlåt,förlåt för jag inte har bloggat idag.
jag kan inte skylla på att jag inte har hunnit, för det har jag.
jag har bara varit ute hela dagen och har helt enkelt inte velat sitta framför datorn idag.
men jag lovar att det kommer bli bättre i veckan.
idag har jag varit hos maja hela dagen.
vi har varit ute och ätit glass och grillat och sånt.
man måste ju passa på när det är så fint väder ute.
jag har hört att det ska bli jättefint väder i veckan, och man får la hoppas på att det stämmer.
men iallafall. nu ska jag gå ut och hoppa lite studsmatta och sedan ska vi äta.
ni får ha en fortsatt härlig eftermiddag.
och om vi inte hörs senare så hörs vi iallafall imorgon!
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0