19.15

säääämst bloggning idag igen..
men jag vägrar att sitta inne.
det har ju varit så fint väder idag,
så jag har bara vart ute hela dagen.
imorgon kommer världens bästa mormor hem från afrika.
och då kommer hon hit och hämtar mig.
så det kommer inte vara bra uppdatering då heller.
men det kommer gå lite efter vädret.
så när det är fint väder får ni räkna med dålig uppdatering,
och när det är dåligt väder så kommer det vara bättre uppdatering.
men nu ska jag gå ut och hoppa lite studsmatta och sen ska vi äta lite.
ha en fortsatt bra dag!
/L♥

Kommentarer
Postat av: MAJA

svar; tack babe, din blogg äger med <333333333333333

2011-04-18 @ 21:07:59
URL: http://thinkingmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0