09.50

jag kunder inte blogga igårkväll, för jag gick och la mig tidigt. eftersom foten gjorde så ont.
igår kväll åkte jag och min mamma till läkaren med foten, och dom sa att vi skulle åka upp till sjukhuset, så det gjorde vi, när vi kom dit fick vi vänta i en kvart och sedan fick vi komma in, dom rönkade foten, men som tur va var det inget jätte farligt, ledbandet var uttöjt, men det gör skiiiiitont iallafall...
men nu sitter jag här och äter frukost. har nyss gått upp.
min fot värker som bara den nu igen, så får se vad jag gör idag..
men ikväll kommer iallafall kusinerna hit och grillar, det ska bli mysigt.
nu snart ska jag också ta kort på kläderna jag fick hemskickade från H&M.
men nu måste jag fortsätta och äta min grymma frukost.
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0